Често Задавани Въпроси

Доставка

Доставка

* Транспортни разходи: Доставката е БЕЗПЛАТНА за всички поръчки над 100 лв. и безплатно доставка с куриерска фирма
* Доставка в рамките на 7 до 12 работни дни

Връщане

Безплатно връщане и замяна в рамките на 30 дни от датата на доставка.

КАКВО Е ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ?
Ние проектираме нашите обувки и екипировка, за да ви помогнем да се представяте на най-високо ниво, така че ако не работят точно за вас, ние ще ви покрием. Даваме ви 30 дни, за да вземете покупките си за обувки за пробен пуск, като знаем уверено, че можете да върнете артикули (прилагат се някои изключения) по каквато и да е причина в рамките на тези 30 дни. Това включва персонализирани маратонки You. Дори след 30 дни можете да върнете артикули, ако не са носени и непрани.

И не забравяйте, че връщането винаги е безплатно – просто се уверете, че сте влезли по време на плащане.

Така че давайте, пазарувайте с увереност и се насладете на своя 30-дневен пробен период.

Мога ли да заменя Вашата поръчка?
Най-добрият начин да обмените поръчка е просто да направите нова поръчка за артикула, който искате, и да върнете артикула, който вече имате.

Как да върна дефектен или дефектен продукт?
Ако вашият артикул е потенциално дефектен или дефектен и са изминали по-малко от 30 дни от покупката на обувките ви, просто върнете артикула. Ако са изминали повече от 30 дни от покупката ви, моля свържете се с нас, за да върнем артикула.

Кога ще получа възстановяването си?
Може да отнеме до 14 дни, докато вашето връщане бъде напълно обработено.

Възстановената сума ще бъде кредитирана към начина на плащане, който сте използвали при закупуването на върнатите артикули. Ще отнеме максимум 14 дни от момента, в който логистичният доставчик е получил пратката ви, докато връщането бъде обработено в нашия склад. Дори ако връзката за проследяване показва, че вашето връщане вече е получено от нас, може да ни е необходимо това време, за да обработим връщането ви. След това ще отнеме до 5 дни, преди да получите възстановяването си.

За възстановяване на средства по кредитна карта датата на възстановяване може да се появи във вашето извлечение като час на покупка или час на възстановяване.

За възстановяване на суми в PayPal можете да определите във вашия PayPal акаунт дали сумата да бъде препратена към вашата банкова сметка. Ако вашият PayPal акаунт е закрит, ние си запазваме правото да ви възстановим сумата по вашите банкови данни.

начини за плащане

Плащане с PayPal
Ако изберете плащане чрез PayPal, ще бъдете пренасочени директно към PayPal в края на процеса на поръчка.
Ако вече сте клиент на PayPal, можете да влезете в акаунта си там с вашите потребителски данни и да извършите плащането. Ако сте нов в PayPal, можете да влезете като гост или да отворите акаунт в PayPal и след това да завършите плащането.
Обикновено плащането ще бъде регистрирано в рамките на няколко минути и поръчката ви ще бъде обработена незабавно.

Плащане с кредитна карта
За вашата сигурност информацията за вашата карта е криптирана чрез SSL технология. Този висок стандарт на сигурност означава безопасно и сигурно пазаруване с карта в нашата система за пазаруване и гарантира, че вашите данни при никакви обстоятелства няма да бъдат достъпни от трети страни.

Други въпроси

Как мога да потърся конкретен продукт?

Ако искате да намерите конкретен продукт, моля, използвайте модула за търсене, който се намира в горната част на страниците. Попълнете информацията за него вижте дали е наличен в сайта сред резултатите от търсенето.

Какво да направя, ако искам поръчката да бъде доставена на различен адрес, от този, който съм въвел при регистрация?

След като съберете желаните продукти в количката системата дава възможност да въведете адрес на доставка, различен от адреса във Вашия профил.

Не мога да си спомня паролата за профила ми. Какво да направя?

Ако не можете да си спомните паролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за вход.

Как мога да променя информацията в профила си?

За да направите промени в профила си, моля, влезте с парола и изберете опцията за актуализиране на профил, която се намира в секция Моят профил.

Имам ли нужда от регистрация, за да правя покупки?

Ако желаете да направите поръчка в сайта, то трябва да направите регистрация.

Мога ли да променям поръчката си след като я направя?

Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта.

Бих искал да закупя продукт, който не е наличен. Как мога да го направя?

За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас чрез контактната форма в дъното на страниците на сайта.